Sıradaki içerik:

Gelecek CoD Mobil Güncellemeleri Açıklandı

e
sv

FIFA 21’de Gerçekleşmesi Beklenen 6 Büyük Değişiklik

avatar

Oğuzhan

  • e 0

    Mutlu

  • e 0

    Eğlenmiş

  • e 0

    Şaşırmış

  • e 0

    Kızgın

  • e 0

    Üzgün

FIFA 20’nin yaşam döngüsü sona yaklaşırken, bunlar EA Sports’un son derece popüler futbol serisinin bir sonraki bölümünde görmek istediğimiz 6 değişiklik için seçtiklerimiz. 

Birçoğu, FIFA 20’nin Eylül 2019 sürümünden bu yana karışık bir çanta olduğunu savunuyor. Eleştirmenlerin görüşleri ilk başta oldukça olumlu olsa da, FIFA topluluğu, oyunun geliştiricileri ile tekrarlayan sorunlar ve somut güncellemelerin eksikliği nedeniyle giderek daha fazla hayal kırıklığına uğramış görünüyor.

Bu listenin öznel olduğunu söylemeye gerek yok ve bazı unsurlara katılmayabilirsiniz. Bu iyi. Daha fazla uzatmadan, FIFA 21’de olması gereken büyük değişiklikler listesine girelim.

Başlığı Tekrar Harika Yap

Tamam, tam olarak FIFA 14 değilBirçok oyuncu hala Zlatan Ibrahimovic ile ilgili kabus görmeye başlamıştı. Ancak, dürüst olalım, FIFA 20’de geçiş ve başlık çizilmeyecek.

EA’nın nerf yönelmesi için gerekçesi, oyuncular RNG’ye daha az güveniyordu ve oyuncu becerisine daha çok bağlıydı. Bu anlaşılabilir olsa da, FIFA’yı var olan en gerçekçi futbol oyunu yapma taahhütleriyle bir şekilde çelişiyor.

Geçiş de zayıf, oyunun en iyi kanatçıları bile düzenli olarak toplarını kutuya koyuyor veya topa vuruyor. Hedefine doğru ilerlemiyorsa, muhalefet kaleci gelip hak talebinde bulunmuş olabilir.

Kapalı şansta, top aslında işaretlenmemiş forvetinize yapar, kim olduğuna bakılmaksızın, muhtemelen başlığı karıştırıp topu milin üzerine koyarlar.

FIFA 20’de köşe vuruşlarından gol atma şansınız büyük ölçüde azaldı.

Nerf yönüyle ilgili en büyük sorun, herkesin aynı şekilde oynamaya zorlanmasıdır. Kemerinin altında birkaç FIFA 20 maçından daha fazla olan herhangi bir oyuncu, topu kutuya geçmenin bir anlamı olmadığını bilecektir. Bu, herkesi toplar aracılığıyla merkezi olarak oynamaya veya bir oyuna dönüşmeye zorlar.

Geçen

FIFA 20, geçişte bir takım değişiklikler gördü. En dikkat çekici şekilde, oyuncularınızdan topun doğru bir şekilde kontrol edilmesi için takım arkadaşlarına güvenmiyormuş gibi, ağırlık geçişlerine karşı garip bir isteksizlik var.

Kanatlılar sık ​​sık mahsur kalırlar çünkü merkezi oyuncular ayağını sokmak yerine topu yavaşça onlara yuvarlarlar.

Neredeyse her saldırgan müdahaleyi açar ve FIFA 13 gibi daha hızlı oyunlarla karşılaştırıldığında, oyunun geçişinin son birkaç yılda ne kadar yavaşladığı açıktır.

Geçiş FIFA 20’de garip bir şekilde pürüzsüz.

FIFA 20’nin geçişi ile akışkanlık eksikliği, insanların FIFA serisini geriye gitmekle suçlamalarının bir nedenidir. Hiçbir zaman mükemmel değildi, ancak onu geliştirme çabaları onu oldukça yavaş ve yorucu hale getirdi.

Serbest vuruşlar ve cezalar basitleştirilebilir

FIFA 20’deki serbest vuruşlar şu anda şansın ve doğru oyun çubuğunun kıpırdamasının bir kombinasyonunu oluşturmaktadır. Eski serbest vuruş alma sistemi hakkında çok fazla şikayet yoktu, bu yüzden değişim kesinlikle maviden çıktı.

Ancak şimdi, hedefin belirsiz bir şekilde genişliğini hedefledikten sonra, oyuncular topu doğru fileye doğru iteceği umuduyla garip bir yarı dairesel hareketle doğru joystick’i kırmakla suçlanıyorlar.

Aynı cezalar için de geçerli. FIFA 13 ve 14’te yer alan ve oyuncuların yeşil alandaki cezalarını zamanlamaları ve ardından nişan almaları gereken kayma teknisyeni ile ilgili sorun neydi? Bu yıllar önce ortadan kaldırıldı, onun yerine kendi isteğiyle hareket eden bir ışıldayan ok vardı.

Bu yeterince tutarsız değilse, şimdi yerini sıcak tutmaya çalışan bir sarsıntı çemberi ile değiştirildi. Serbest vuruşlar ve cezalar büyük sorunlar haline geldi, oyun oynamaya müdahale eden geliştiricilerin tek başına bırakılması gereken gerçek anlamda sembolik. Her ikisini de FIFA 21 için basitlebilir.

FIFA 20’nin cezalarının kıyamet çemberine ihtiyacı yok.

EA’nın son birkaç FIFA’daki odağının çoğunluğu oldukça anlaşılır bir şekilde Ultimate Team’de. En popüler mod olarak, en büyük ilgi payını almasının sebebidir. Bununla birlikte, kariyer modu ve profesyonel kulüpler, yıllarca anlamlı değişiklikler yapılmadan arka plana bırakılmıştı.

Profesyonel Kulüpler açısından, şu anda olduğundan çok daha fazla özelleştirme olabilir. Neden subs bir şey değildir? Oyuncular neden oyuncu boyutu, isimleri ve aralarındaki her şeyle uğraşamıyor? EA çalışmış ve çok uzun süre sıkışmış bir şey buldu gibi geliyor.

Benzer şekilde, kariyer modu eskidir. Taktikler, antrenman, sözleşmeler, personel ve oyuncular için neredeyse sayısız fırsat sunan Football Manager 20 gibi bir oyunla karşılaştırdığınızda, en uzak FIFA’nın gittiği bir oyuncunun size e-postayla e-posta göndermesi tuhaf görünüyor.

Çoktan seçmeli cevapları olan basın toplantıları aradığımız droidler değil.

Farklı oyun tarzları farklı olmalı

FIFA 20 ve herhangi bir spor oyunu ile ilgili en büyük sorunlardan biri, aynı şekilde oynamak zorunda kalan oyuncuların oyunun bayat, hızlı olmasına neden olmasıdır. FIFA 20’de, oyuncuların merkezi olarak oynamaktan ve her ne pahasına olursa olsun geçmekten kaçınmaktan başka seçeneği yoktur. Hız hala ileriye gidiyor, kesinlikle daha yavaş grevciler kesinlikle kimse tarafından seçilmiyor.

Tony Pulis veya Neil Warnock taktikleri kesinlikle baskın olmamalı, ancak herkesi bir forvete geçmeye zorlamak, daha sonra başka bir oyuncuya bir top topu aramak zorlayıcı, hızlı olabilir.

Oyuncular taktikleri (tüm modlarda) takımınızın nasıl oynadığını önemli ölçüde etkileyecek bir noktaya kadar düzenleyebilmelidir. Hayır, ‘aşırı yük topu tarafı’ savunma taktiği sayılmaz.

Savunmak ve saldırmak sarkaç değildir

Bununla kastettiğim, oyunların çok tutarsız hissetmesi. Oyunların 7-7, 4-6 veya 5-4 bitme sayısı. Saldırı ve savunma arasındaki denge hissediliyor.

EA, oyuncuları A / X düğmesini basılı tutmaktan ve rakipleri başarılı bir şekilde atmaktan daha fazlasını yapmaya zorlamak için FIFA 20’de kasıtlı olarak savundu. Oyuncular artık savunma hareketlerinden tamamen sorumludur, birçoğunun geride kalabileceği bir değişiklikle. Sorun şu ki, oyuncular henüz tam olarak ayarlanmadılar ve ileri geri sallamak ve çekim yapmak için yer bulmak hala çok kolay.

Kylian Mbappe veya Ryan Kent gibi üst düzey driplingcular, bir defans oyuncusu geri çekilmeden ve topu köşeye yerleştirmeden önce kutudaki yerinde ileri geri dönebilirler. Yamalı olması gereken ve gelecek yılın başlığında kaçınılması gereken bir manipülasyon.

Savunmada böyle sert bir değişiklik yapılırsa, hücumda bir şekilde eşleştirilmesi gerekir.

  • Site İçi Yorumlar

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.